CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sâmbătă, 11 decembrie 2010

Unwritten words.

                 Ce sunt eu? O da,un om. Stai, de fapt am idealuri...Deci un om cu idealuri. Nu este o definite pentru Mine, inca. Cred cu tarie ca exista o definitie pentru fiecare. Dar pentru cuvantul "om " trebuie sa existe o definiţie concretă: OM, oameni, s.m. 1. Ființă superioară, socială, care se caracterizează prin gândire, inteligență și limbaj articulat, iar din punct de vedere morfologic prin poziția verticală a corpului și structura piciorului adaptată la aceasta, mâinile libere și apte de a efectua mișcări fine și creierul deosebit de dezvoltat.
                Ei bine, eu nu sunt de acord. Practic e foarte ok, dar termenul de "om" cred ca e învechit.  Blocurile si casele noastre sunt extensii ale pielii, maşinile sunt extensii ale picioarelor noastre, telefoanele sunt extensii ale urechilor etc. Corpul e inlocuit de invenţii, peste invenţii.          
             Mie îmi mai rămîne sufletul care momentan nu e devorat de vreo invenţie umana.

             

1 impresii:

Anonim spunea...

azi am intrat primadata pe blogul tau,e super.vreau sa iti repet ca nu eu am facut comentariul respectiv,am sa incerc sa iti demonstrez,ca te inseli.ar fi fost usor sa zic da ,poezia era frumoasa,stiai ca am talentul asta,insa am ales sa zic adevarul,te-ai suparat.daca as fi zis o minciuna si apoi ai fi aflat te-ai fi suparat si atunci,nu stiu ce safac,orice as face tot nu e bine,zi si tu?sa stii ca de acum ma semnez dm96