CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

luni, 28 aprilie 2014

Atunci când există sentimente adevărate între doi oameni, nici toate intrigile din lume nu-i pot despărți! 

Nu asa trebuia sa fie?
Bărbații adevărați nu se joacă cu femeia de lângă ei. Joaca este pentru copii. Bărbații adevărați nu se stresează cu gelozii inutile și nu pleacă urechea la zvonuri; nu le pasă câți întorc capul pe stradă după femeia lor fiindcă știu că, la sfârșitul zilei, ei sunt singurii care o ating. 

5 impresii:

Anonim spunea...

ai zis ca vei mai scrie pe blog..
p.S: niciodata nu am intentionat sa te fac sa suferi. imi pare sincer rau si mi-ar placea sa stiu ca undeva inca mai porti un gand frumos in ceea ce ma priveste. intradevar, ti se par foarte dubioase toate aceste confesiuni venite din partea unui anonim si imi pare rau ca te pun intr-o postura atat de dubioasa. simt doar nevoia sa ma " destainui " si sa nu ascund chestiile de genul.

http://www.youtube.com/watch?v=Bh85n78W5JY&index=8&list=RD9CwJmPk6Gvw

Anonim spunea...

sa nu mai ascund *

Love'n coffee spunea...

Dragos?

Anonim spunea...

nu e Dragos.. mi-e teama ca nici nu ma cunosti..

Love'n coffee spunea...

Termina cu jocurile astea...nu mai am de gand sa raspund...