CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

miercuri, 14 august 2013

Cascada

Imi doresc sa cad intr-o cascada si sa simt toate sarutarile tale. sa simt golul si apa zdrobitoare. diminetile scaldate de lumina ta. caldura din ochii tai cand se descid pentru prima data in fata mea. primul sarut de "buna dimineata" si pupicul pe frunte de noapte buna.  in cursul apei spre fund traiesc toate momentele...fiecare anotimp. cum alergam noaptea prin zapada. rasetele. zgomotul nostru. camera noastra. caldura. fiecare cuvant. linistea. plecare cu trenul intr-o primavara timpurie, stand doar in camera, micuta cina...fericire.
Cascada e lunga...ma arunca peste tot, in toate clipele. este un final. ma zdrobesc de o stanca, ma arunc in altele. ma rostogolesc printre valuri. valurile ma aduc la mal. ma intind lovita si rasufland cu greu.
Ceva din mine zambeste...isi doreste sa mai simta tot ce a fost. acel ceva din mine ia o gura de aer, se ridica si alearga.... acel ceva din mine se arunca din nou in cascada...acel ceva din mine eram NOI.

30 impresii:

Unknown spunea...

" Iubirea incepe cu intrebari simple pe care le rostim si se sfarseste cu intrebari la fel de simple pe care nu le punem niciodata.. "
- someoneyouprobablyforgot -

Love'n coffee spunea...

Asa e...

Unknown spunea...

Ti s-a intamplat ceva care sa confirme adevarul acestei afirmatii ?
- someoneyouprobablyforgot -

Love'n coffee spunea...

chiar nu conteaza, doar ca e adevarat am simtit pe propria mea piele...

Anonim spunea...

imi pare rau. nu am vrut sa fiu indiscret. ideea este ca in final se devedeste ca a iubi si a fi iubit este cel mai de pret lucru, nu crezi ?
- someoneyouprobablyforgot -

Love'n coffee spunea...

Bine spus si a fi iubit\a

Anonim spunea...

Bine spus ar fi si faptul ca exista cazuri in care poti fi iubita fara sa fii iubita. Norocosi sunt cei ce inteleg adevaratul sens al acestor doua " concepte ", daca le pot spune asa si care le imbina perfect.
- someoneyouprobablyforgot -

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=QiA2W1N2QkQ
- someoneyouprobablyforgot -

Love'n coffee spunea...

Ne cunoaștem?

Anonim spunea...

Din pacate, in ceea ce priveste conversatia anterioare, exista cazuri nefericite in care poti fi iubita fara sa fii iubita. Norocosi sunt cei ce inteleg sensul acestor 2 concepte de rol si de sentiment si care le atribuie in masura corecta.
Cat despre ceea ce tocmai m-ai intrebat.. Nu pot sa ma pronunt. S-ar pierde tot farmecul. Asta doar daca a prins deja radacini.
-someoneyouprobablyForgot-

Love'n coffee spunea...

...inteleg

Anonim spunea...

scrii frumos. fa-o mai des.
-someoneyouprobablyforgot-

Anonim spunea...

scrii frumos. fa-o mai des.
- someoneyouprobablyforgot -

Love'n coffee spunea...

iti multumesc..

Anonim spunea...

citesti ?
- someoneyouprobablyforgot -

Anonim spunea...

citesti ?
- someoneyouprobablyforgot -

Anonim spunea...

Ma rog. Daca te coplesesc romanele, iti recomand " Torturati-l pe artist " de Joey Goebel. Nu stiu de ce am un sentiment ce-mi spune ca ai savura din plin cartea asta ;))
- someoneyouprobablyforgot -

Love'n coffee spunea...

imi place sa citesc dar nu mai am timp...am mai auzit de cartea asta, cel mai curand sper sa o citesc...sper sa nu fie o gluma proasta chestia cu anonimatul, oricum merci pentru aprecieri...

Anonim spunea...

Cu toate ca e cam imposibil ce iti cer acum, dar poti avea incredere in mine ca nu e o gluma proasta. Nici macar o gluma. Ti-am spus motivul pentru care nu vreau sa ma deconspir.
- someoneyouprobablyforgot -
P.S : Recomanda-mi ceva. Orice. Abstract sau nu.

Anonim spunea...

o piesa, un fragment, un film. ceva pe gustul tau si care, de ce nu, te reprezinta.
- someoneyouprobablyforgot -

Love'n coffee spunea...

...citeste 50 shades of grey daca doresti ceva erotism si ganduri libere fara inhibitii.... Daca doresti sa mai vorbim...cred ca stii unde ma poti cauta

Anonim spunea...

Nu e genul meu 50 Shades of Grey. M-a cam socat lipsa aceea de inhibitii, dar, intradevar, mi-a dat frau liber gandurilor.
- someoneyouhaveforgot-

P.S: De ce nu ma cauti tu ?..

Love'n coffee spunea...

...pentru ca nu reusesc sa realizez cine esti... Si...de ce te as cauta...?

Anonim spunea...

De ce nu ?
- someoneyoumightremindof -

Anonim spunea...

De ce nu?..
- someoneyoumightremindof -

Love'n coffee spunea...

Pentru ca nu te cunosc

Anonim spunea...

Fair enough. Eu te-am cautat pana aici, dar mai mult nu pot. As vrea sa te cunosc, iar tu sa ma cunosti/recunosti fara sa stii cine sunt cu adevarat. Seems like fun, right ? Or not.. Totodata sa te asigur ca nu sunt pedo bear si ca varsta-mi nu depaseste pragul de 20.
Pot fi de incredere si un anonim, mai mult sau mai putin, cu care sa-ti discuti off-urile si fericirile si caruia sa-i expui filosofiile tale. I could be your second blog.
Iti arat ca o persoana poate fi iubita si doar " pe dinauntru " .

Anonim spunea...

iarta-ma.. a sunat mai ciudat decat ma asteptam. Poate ai dreptate.. poate nu a prins radacini farmecul de care vorbeam. Poate nici nu are rost initiativa aceasta de " mini-aventura ". Nici nu stiu cum sa o numesc. Scuza-ma daca te-am deranjat si derutat inutil .
Esti frumoasa. Cu totul si cu toate.

- someoneyouhaveforgotten -

P.S: Continua sa scrii.

Love'n coffee spunea...

voi mai scrie...cu siguranta

Anonim spunea...

Ma bucur, Ioana. Scuza-ma pentru caracterul eronat al comentariilor precedente :)). I will be checking your blog.
Goodbye ! >:D<
- someoneyouhaveforgotten -